Forum - ANTHG
20 April, 2014, 17:50:36 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer ny konto.
Fik du din aktiveringsemail?

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder: Husk også at tjekke vores hovedside www.anthg.dk for andre informationer

Hjem   Log på Registrer  
Sider: 1 [2]
  Print  
Ophavsmand Emne: Prisstigning på Stofa Tv pakker pr 1. januar 2013  (Læst 1692 gange)
dyff
Begynder (under 25 indlæg)
*

Beskeder: 12

« Svar #15 på: 03 December, 2012, 09:32:20 »

Hej Stig, tak for info. men det er jo ikke dette jeg efterspørger.

Jeg synes det ville være god skik af jer (ANTHG) at oplyse om prisstigningerne på forsiden af ANTHG.dk - så det ikke KUN er Stofa propaganda der informeres om.

Dernæst kunne jeg godt tænke mig en oversigt inkl. Pris og indhold over pakkerne efter d. 1/1-2013.

martin

PS. Beklager hvis jeg ikke formulerer mig tydeligt nok, jeg føler nærmest bare jeg gentager mig selv.
Logget
Stig Dencker
Webmaster
Meget Aktiv (over 50 indlæg)

Køn: Mand
Beskeder: 311

« Svar #16 på: 04 December, 2012, 07:57:25 »

Hej Dyff
Vi kan ikke lægge disse oplysninger på vores hjemmeside, da oplysningerne ikke dækker alle abonnenter.
Der findes jo mange forskellige aftaler kunder og Stofa imellem, som ikke er kendt af Antenneforeningens bestyrelse.

Hvis den enkelte kunde, skal have den pris der betales, kan den kun, korrekt oplyses af Stofa.
Vi har for et par år siden, haft disse oplysninger liggende på hjemmesiden, og de var årsag til flere spørgsmål end svar, og den gang var TV udbudet meget mere overskueligt.
Den enkelte pakkepris (listepris ) fremgår på Stofas hjemmeside, hvor også kanalliste kan hentes.

For det enkelte medlem, er det en kontrakt/aftale der er indgået med Stofa, og ikke Antenneforeningen Helsingør.
Hvis man bor i ejendomskompleks er det mange gange en aftale indgået mellem afdelingen og Stofa.

Omkring indflydelse fra Antenneforeningen Helsingør, er det hovedsageligt pakke 1 og pakke 3 som vi suverent bestemmer indholdet i.
Alt øvrigt forsøger vi at påvirke, men det er landsdækken produkter.

Omkring "Stofa progaganda" på vores hjemmeside, er jeg ikke helt enig.
Det er faktuelle oplysninger, og ikke reklamer for Stofa.

Det er det bedste svar jeg kan give dig.

Logget

Med venlig hilsen

Stig Dencker

Webmaster - Antenneforeningen Helsingør
dyff
*

Beskeder: 12

« Svar #17 på: 04 December, 2012, 16:27:59 »

Hej igen Stig

Ja jeg må tydeligvis tage den direkte med Stofa, problemet er så bare nå man ringer til Stofa og fortælle hvad du skriver siger de at det er den enkelte antenneforening der sammensætter pakke 1 og 3 - så bør I vel som minimum kunne oplyse indholdet af disse.

Rigtig nok fremgår indhold og pris på Stofa's hjemmeside. Men det er jo den aktuelle pris/indhold og ikke hvordan det kommer til at se ud pr. 1/1-2013 (svært at skulle skifte pakke inden 14. december når man ikke kender indhold/pris på det man skal skifte til).

At du/I ikke finder det relevant (faktuelle oplysning) at skildre med en prisforhøjelse på forsiden af ANTHG.dk er jeg ikke enig i - men jeg er jo også bare et alm. medlem.

Martin
Logget
Jørgen Henriksen
*

Beskeder: 9

« Svar #18 på: 04 December, 2012, 16:34:57 »

Hej Stig

I foråret 2012 kunne jeg med pakke 1 se alle de danske, svenske, norske og TV3 for pris 168 kr. Fordi fodbold, Formel 1 og golf interesserer mig, havde jeg som ekstra Mzone med 3+, TV2 sport og Viasat Golf for 99 kr. Samlet pris 267 kr. I juli måtte jeg igen skifte til pakke 2 til 275 + Viasat Golf 49 kr= 324 kr for at beholde 3+ og Viasat Golf. TV2 Sport var var nu en del af pakke 3. Fra januar 2013 har jeg mistet alle de kanaler, jeg havde i Mzone for mindre end 6 måneder siden. TV3+ er trods alt den kanal som viser dansk liga fodbold, Champions League og Formel 1.

Pakke 3 er alt for dyr, så hvad er muligheden for 3+ i pakke 1 og hvor stor prisstigning ville det betyde for pakke 1? Jeg kan godt leve med at skulle købe Viasat Golf som ekstra pakke. Du skriver at i suverænt bestemmer indholdet i pakke 1 og 3!

Med venlig hilsen
Jørgen Henriksen
Logget
Stig Dencker
Webmaster
Meget Aktiv (over 50 indlæg)

Køn: Mand
Beskeder: 311

« Svar #19 på: 06 December, 2012, 08:06:27 »

Hej Jørgen
Ifølge de nye prissætninger på TV3 og TV3+ er det ikke længere muligt at have dem i den lille pakke.

Vi skal have en pakke 1. med så mange kanaler det er muligt til en pris, som flertallet kan leve med.
Pakke 3 - den arbejder vi ligeledes på indeholder flest muligt antal kanaler, som ligger højt i brugerundersøgelsen, men samtidig til en pris der ligger inden for smertegrænsen.
Det er den store balancekunst, den vi gør hvad der er muligt for at tilfredsstille flest muligt antal medlemmer.

Logget

Med venlig hilsen

Stig Dencker

Webmaster - Antenneforeningen Helsingør
Sider: 1 [2]
  Print  

Hop til: